פצוע הפיגוע משחזר: "הוא דרס אותי עם הרכב כשדיברתי עם חבר"

    אסתי פלד 2 Comment on פצוע הפיגוע משחזר: "הוא דרס אותי עם הרכב כשדיברתי עם חבר"

    גלעד תנעמי, שנפצע ביום חמישי ממה שנראה היה בהתחלה כתאונה אך התברר כפיגוע, שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" ושיחזר את מה שקרה. "פתי באוויר כמה מטרים, הוא עלה על האופנוע שישבתי עליו" | האזינו

    צילום: שרון עובד, תיעוד מבצעי מד"א
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום חמישי, רוכב אופנוע נפגע מרכב ברחוב פלורנטין בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים במצב בינוני.

    בתחילה היה נדמה שזוהי עוד תאונה רגילה. אלא שביום ראשון המשטרה הודיעה שבשב"כ בודקים חשד כי קיים מניע לאומני לתאונת הדרכים, ובתום חקירה ראשונית נעצר שוהה בלתי חוקי בן 31 בחשד למעורבות בתאונה.

    היום, גלעד תנעמי שנפצע בפיגוע, שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" ושיחזר את האירוע, שלטענתו אין ספק בכך שמדובר בפיגוע טרור.

    תנעמי סיפר לרב בן לולו: "ברוך ה' אני מתחיל להתאושש. אני עמדתי מחוץ לבית הכנסת על יד האופנוע. שוחחתי עם חבר שמשפץ את הבית כנסת, ובעוד אנחנו מסתכלים על המבנה, הוא דרס אותי".

    "הוא הודה שזה פיגוע מכוון, הוא אמר שהוא רצה לנקום על פעולות שצה"ל עשה באינתיפאדה. עפתי באוויר כמה מטרים, הוא עלה על האופנוע שישבתי עליו. בנס התפילין והדברים הקדושים שהיו בו מנעו ממנו להמשיך לדרוס".

    האזינו לריאיון המלא:

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מזעזע צריך לעצור את זה במהירות ובימיוחד שמשטרת ישראל לא עושה עם זב כככללוווםםם וכך כך וטוב לעשות פגועים ולהכנס לכלא

    2. 1

      איזה ניסים פשוט לכול כדור יש כתובת…